woensdag 5 maart 2008

En dan???

Eerst was ik van plan om mijn "straat"motor om te gaan bouwen, maar na wat beraad toch maar besloten om deze te laten voor de straat en opzoek te gaan naar een andere. Internet wat afstruinen en daar stond er een voor niet te veel geld, okay hij zag er ook niet meer uit. En lopen deed die ook niet vanwege een ontbrekende accu, maar ach voor dat geld. Dus opgeladen en terug naar Roermond.
En wat doen je dan als je geen ervaring hebt met sleutelen? Strippen die hap en later maar eens gaan denken hoe en wat. Natuurlijk met lekker weer fijn achter de tuin, maar dat zou mij nog op gaan breken. Ondertussen ook druk opzoek naar andere velgen, uitlaatsysteem, informatie en documentatie.


Maar zoals geschreven brak mij op een geven moment het sleutelen in de tuin op. Als ik eens een dag vrij had was het slecht weer en als ik 's avonds thuis kwam was het reeds donker. Niet ideaal dus.......... Gelukkig werdt mijn schreeuw om hulp uiteindelijk beantwoord en kon ik bij een vriend thuis komen klussen, alle gereedschap voorhanden en vooral droog. Je kunt wel zeggen dat het project gered was met dit, anders had het nog lang kunnen gaan duren.

Geen opmerkingen: